نقل و انتقالات آرشیو خبر ها
بررسی ورودی و خروجی های یوونتوس در تابستان

بررسی ورودی و خروجی های یوونتوس در تابستان

یوونتوسی ها تا پایان این فصل تنها یک بازی فاصله دارند و بعد از آن به تعطیلات خواهند رفت تا خود را برای فصل جدید رقابت ها آماده کنند. در این میان توجه همه به ورودی ها و خروجی های یووه در تابستان می باشد.

بر اساس آخرین اخبار یوونتوسی ها لیست خرید خود را آماده کرده اند و نفراتی چون دیبالا، خدیرا، نتو، روگانی، براردی و زارا در این لیست قرار دارند که خرید آنها باید به صورت قطعی انجام شود و چند بازیکن دیگر در لیست خرید احتمالی بانوی پیر قرار دارند که هنوز لیست معتبری از آنها منتشر نشده اما لیست خرید قطعی یووه به صورت رسمی منتشر شده است.

در این میان چند بازیکن نیز باید از یوونتوس خداحافظی کنند ولی هنوز لیستی در این زمینه منتشر نشده اما یورنته یکی از بازیکنانی است که پس از دریافت پیشنهادی جالب از یووه خواهد رفت و الگری نیازی به او برای سال آینده نخواهد داشت.

پیرلو یکی دیگر از بازیکنانی است که می خواهد تجربه ی حضور در آمریکا را داشته باشد و احتمال دارد در پایان فصل از یووه جدا شود و راهی لیگ ام ال اس شود.

البته گفته می شود یوونتوسی ها در تلاش هستند تا وی را برای یک سال دیگر در یووه نگه دارند و پس از آن او را از فهرست یووه خارج کنند.



«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
حسین صالحی
حسین صالحی«مدیر سایت»
ارتباط با نگارنده: